Höstens planer!

Källa
 
I oktober förra året la jag upp bilden ovan här på bloggen och skrev lite kryptiskt om något jag planerade att göra. De planerna lades på hyllan då det kom annat i vägen, som kaniner t.ex., och tidpunkten kändes inte rätt.
Nu är allt det som stod i vägen då ur vägen, och eftersom det ändå blev så att jag inte behöll kaninerna är tidpunkten helt rätt just nu. Jag är inte så gammal (än, men snudd på..;) ) och jag är fri och kan göra vad jag vill och jag känner att jag måste passa på att leva livet!
 
Därför har jag bokat in mig på en volontärresa till hösten och kommer att spendera 3 månader i Amazonas regnskog och ta hand om barn på ett daghem. Jag åker i mitten av september och det är fullt upp med förberedelser och planering nu, men det kommer att bli väldigt roligt och spännande och jag är supertaggad!
 
Nu förstår ni kanske också anledningen till min spindelterapi. Jag var visserligen i behov av det ändå då min fobi hade blivit lite ohanterbar men nu fick jag ju en anledning att verkligen ta tag i det nu och jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv för att det gått så bra. Jag tycker fortfarande inte om dom men idag höll jag till och med en (död) spindel i handen vilket för 1-2 månader sedan inte ens fanns på min världskarta! Thumbs up for me!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: