All these little things

Okej hörrni... I've got a confession. Jag vet att det är löjligt, det tycker jag med, och säger ni emot mig så har ni fel. Det är nästan så att jag inte borde skriva om det, men jag gör det ändå. One Direction. Jag har aldrig riktigt gillat dom, fast dom varit lite sådär "småbra", men ändå inte. Det är ju småkillar.
 
Har hört deras nya låt, Little Things, på radion ett par gånger nu, och fastän jag tycker att dom och hela låten är löjlig, så är det ändå något jag gillar med den. Och det var en utav rösterna jag fastnade för och var tvungen att ta reda på vem utav pojkarna den tillhörde, så jag kollade på videon...
Nu får jag faktiskt ge efter lite grann. Den första killen som sjunger, (ja, jag har såklart kollat upp det, Zayn Malik heter han, och det var inte han som rösten tillhörde..) jag smälter nästan lite. Vilka ögon..!
 
Ja.. Det bor säkert en fjortonåring i er också, och min blir tydligen löjligt förtjust i sånt här.. Don't judge me too hard! Kan också tillägga att jag skrev det här inlägget för fem dagar sedan, så det satt långt inne!

Postat av: Frida

Tycker också om den låten lite grann faktiskt, men har aldrig tänkt på att det är dem som sjunger. Man får vara lite barnslig, jag tycker tex om Sean Banan som du vet :P

2013-02-11 @ 12:33:52
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: