I guess easy come, easy go..

Det mest produktiva jag gjort den här veckan är att klara en massa banor på Candy Crush Saga. Har tagit mig genom Chokladbergen och en bra bit in i Godisklubbeskogen. Från bana 39 till 57.. Bra jobbat, hoppas jag att ni säger nu. :)
 
Har också tagit reda på hur man tar en "captured image" på mobilen. (Som bilden ovan.) Har gjort det av misstag många gånger men aldrig förstått hur det gått till. Now I know! Thanks to YouTube och folk som inte har bättre saker för sig än att lära korkade personer som mig sånt där..
 
Underhållningen har Arwen stått för. Lika rolig har han dock inte varit hela tiden, men stundtals.. Han bet hål på en flaska med vatten som jag hade ståendes på golvet. Det sprutade vatten på honom, så han fick sitt "straff" direkt, men sedan tömde jag flaskan och gav honom den att roa sig med. Låg i soffan och tittade på honom och kunde inte sluta skratta. Haha, vet inte vad han höll på med men det såg i alla fall väldig roligt ut. Han gör ju vad han kan för att hålla mig sysselsatt, något annat kan jag inte säga! ♥
 
Nu mår jag bra igen, är lite seg bara men det kanske inte är så konstigt. Tillbaka till jobbet i morgon! Ja, jag längtar faktiskt. Har jobbat ett pass på en vecka, och jag som i vanliga fall blir uttråkad av att vara ledig tre dagar...

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: