I threw my hands in the air, said 'show me something'

Känns som att ingenting går som jag vill idag, fastän det mesta faktiskt gjort det. Min fina lilla kaffebryggare (som är köpt från USA, eftersom att den bestämt skulle vara rosa) gick det i alla fall inte bra med. Blä på det! Hatar allt som har med el att göra. Det är tydligen inte meningen att vi vanliga dödliga ska förstå oss på sånt. Och jag har verkligen försökt, men jag skulle nog förstå grekiska bättre.
 
Så nu är jag på dåligt humör, därför skiter jag i det här idag. Gör förmodligen detsamma i morgon, men av en annan anledning. Jag lägger upp en video istället, bara för att Rihanna är världens snyggaste, och för att jag älskar låten!
 
Not really sure how to feel about it
Something in the way you move
Makes me feel like I can't live without you
And it takes me all the way, I want you to stay.. 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: