I'mmmmm in love with you!

Ja, jag har på något sätt blivit en sådan som inte gillar alla hjärtans dag. Förmodligen för att jag inte har någon som uppvaktar mig, så det kanske går över så småningom.. Hur som helst så tyckte jag, att eftersom att jag är så himla bra och för att det bästa jag vet är choklad, så får jag ju uppvakta mig själv lite. Ingen annan lär ju göra det, tänkte jag.
 
Så när jag var och hämtade paketet passade jag på att kolla efter den nya Marabou Drömkrisp. Om ni visste vilket hett samtalsämne den här chokladen har varit på jobbet den senaste veckan, vi blev nästan lite hysteriska när en utav våra kära kollegor berättade om denna men vi inte kunde hitta den någonstans! "Den kommer fram om ni röstar på Sean Banan", hette det då. Ja, vi är väl lite som vi är allihop.. :) Hur som helst så har jag tittat efter den flera gånger men den finns inte! Men nu, på Coop konsum Skogslyckan av alla ställen!
Älskar chokladen men - ursäkta mig - jag hatar särskrivningen! Sätt dit ett bindestreck for God's sake! "Dröm krisp" blir ju mer en uppmaning, att man ska drömma krisp... Språkpolis i farten!
 
I alla fall.. När jag kom hem, så hittade jag denna i min brevlåda:
Fanns ingen avsändare, så jag har ingen aning vem den kommer ifrån. Kanske en hemlig beundrare? Tackar i alla fall så mycket till den som skickat den! :) ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: