Love should be a crime

Igår kväll låg jag på soffan och lyssnade på grym musik i säkert 5-6 timmar, inget annat (eller jo, greja lite grann med mobilen..), sen la jag mig relativt tidigt och somnade före klockan var elva, och idag mår jag bättre. Sa ju att musik är den bästa medicinen! :)
 
I morgon är min enda lediga dag den här veckan så då får jag passa på att vila öronen lite från mina kollegor som verkar ha fått fnatt, hehe. Lite galna, men man kan inte låta bli att tycka om dom ändå! Det är också bra medicin, faktiskt :)
 
Idag efter jobbet var jag på Clas Ohlson och köpte silikon, för att prova att silikon:a fast bling blinget på mobilskalet. Lite sysselsättning till i morgon kanske. Hoppas på att det funkar bättre än Panduros skräplim.. Kan nästan slå vad om att hälften av dekorationsstenarna kommer vägra att lossna nu när jag ska försöka ta bort dom.. Brukar vara så :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: