Min lilla kramkanin ♥

Jag har många gånger försökt få Arwen att ligga och mysa med mig i soffan. Sitter han på golvet och man kliar honom på huvudet så lägger han sig ner och visar tydligt att han gillar det. Jag tycker då att han borde göra samma sak om jag kliar honom på huvudet när han sitter i soffan, men tydligen är det nästintill omöjligt att sitta still i soffan och att ligga ner har det absolut inte funnits någon tanke på.
 
Förrän igår. Han hoppade upp på kuddarna bredvid mig, och när jag klappade lite på honom nästan dök han ner och gosade till det där och ville bli mer klappad. Vad hände där liksom?
Även nu ikväll låg jag i soffan, lyfte upp Arwen och la honom på min mage och klappade honom. Innan har han alltid vägrat att ligga kvar, men nu låg han där, platt som en pannkaka och såg ut att ha det bra. Ifall detta har något med kastreringen att göra, så gillar jag det! Supermysig ju! ♥

Postat av: Frida

Vilken liten myspyse han har blivit :D

Svar: Ja verkligen! :)
Anna

2013-02-09 @ 16:16:24
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: