Want you to make me feel...

Eftersom att jag inte kommer ha tid att skriva något idag, så kommer det nu ett tidsinställt inlägg som jag gjorde i ordning igår. Ifall att ni skulle ha tråkigt liksom ;)

Ni vet den där parodin jag la upp på One Direction häromdagen? (Här) Jag kikade in på den YouTube-kanalen där det fanns fler parodier gjorda av samma kille. Vet inte om jag ska skratta eller gråta egentligen, men jag gör både och. Det fanns nämligen en parodi på Rihannas Only girl (In the world), som jag såklart var tvungen att titta på.
 
Detta är så roligt så jag tror jag dör, samtidigt som det är ganska äckligt... Det värsta är att jag inte längre kan lyssna på låten utan att se en gammal, skrynklig, solbrun gubbe framför mig, skuttandes på en äng - iklädd endast en röd tyllkjol. Har för evigt förstört en utav mina favoritlåtar, men nu får jag mig i alla fall ett gott skratt varje gång jag hör den! 

Postat av: Frida

Hahaha det lät som en härligt syn du :P hahahhahaha tycker inte synd om dig ;)

2013-02-16 @ 16:24:33
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: