Watch and learn now, watch and learn how

Då var den här helgen slut med, och snart månaden också. Förstår inte hur det kunnat gå så fort, när jag i september fick ett vikariat till sista februari tyckte jag det var en evighet.. Man blir väldigt lätt bekväm också när allt bara rullar på, men nu är det nya tider igen! Blir säkert jättebra det med :)
 
Var så trött när jag kom hem så det var omöjligt att hålla sig vaken.. Skyller på Arwen som höll på och bråka i natt och väckte mig genom att tugga på gallret. Att jag aldrig lär mig att det är mer effektivt att lägga en kudde över huvudet än att släpa sig upp ur sängen för att gå upp och "skälla" lite på honom.
 
Och i morgon ska jag sabba min sovmorgon med att gå upp och tvätta klockan sju.. Var tvungen eftersom alla bra tider var bokade när jag fått min nya låskolv och kunde boka. Gick dit och tittade förut så att den satt kvar nu, och det gjorde den.. Plus den gamla. Jag fattade ingenting när den var borta och fattar ännu mindre nu. Man måste ju ha nyckel för att flytta på den..?
Det är något lurt på gång!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: