Wish I could go back in time and wipe all your kisses off

Att åka buss utan musik i öronen är rena tortyren med allt folk som tjatar, sms- och ringsignaler som låter osv., och att jobba utan att kunna lyssna på musik när man promenerar mellan besöken är inte heller roligt. Så direkt efter jobbet idag åkte jag till Clas Ohlsson och köpte ett par nya hörlurar, eftersom mina la av idag. Eller fungerar gör dom ju, men det glappar så att det nästan bara hörs musik och bakgrundssång. Lite fint det med, men ändå inte..
 
Efter det var gjort tog jag bussen till Skogslyckan för att hämta ett paket innehållande - hör och häpna - en kaffebryggare! Att "lära" sig dricka kaffe var inte omöjligt, inte ens svårt, och jag har alltid tänkt att om jag någon gång ska ha en kaffebryggare, så ska den vara rosa. So here it is!
Går inte att inte gilla! :)

Postat av: Frida

Eller att åka buss när man är ljudkänslig och ljudet i lurarna inte kan hjälpa till att stänga ute ljudet, det är inte heller kul kan jag lova.

Haha men Anna, vilken mesig rosa. Ska man ha något rosa så ska det vara ordentligt rosa :D

Svar: Därför är plug-in det bästa som finns :)
Neej jag älskar bebis-rosa! :)
Anna

2013-02-14 @ 21:23:00
Postat av: Frida

Hmm frågan är om ens det hade hjälpt :P
Haha den är ju nästan inte ens rosa, men huvudsaken är att du är nöjd med den :D

Svar: Kanske värt att prova :)
Jo, den är jättefin! :D
Anna

2013-02-15 @ 11:38:22
Postat av: Frida

Ja kanske ;)
Bra :D

2013-02-16 @ 18:49:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: