You know I've heard it all before

Jag kan skriva två ord om gårdagens "fest" på tv:n; det sög! Punkt. När det var slut satte jag på Euphoria på högsta volym i ren protest och sedan kollade jag på Gaygalan. Blev på mycket bättre humör av det, inte minst för att D-man var med, men även för att rätt personer vann där.
 
Jag håller med Gina Dirawi lite där, som hon sa när hon skulle dela ut ett pris, att alla säger att Gaygalan ska vara så rolig men man gråter minst lika mycket som man skrattar. Men det är i alla fall något som berör och väcker bättre känslor än Mello :)
Källa
Underbart att Adam och Adam vann årets duo, underbart att Torka aldrig tårar utan handskar vann årets tv-program, underbart att Jonas Gardell vann årets homo-bi-trans och underbart att Soran Ismail vann årets hetero för "järnrörs-incidenten" med Sverigedemokraterna.

Postat av: Frida

Åh de var så underbart att se A och A så glada, vilken kärlek och glädje :) Var så söta ihop :D

Svar: Ja, det går inte låta bli att älska dom! Allt dom utstrålar är bara helt underbart! :)
Anna

2013-02-10 @ 22:08:55
Postat av: Frida

Jaaaaaa verkligen! <3

2013-02-12 @ 11:22:13
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: