Farferis Carpe Diem ♥

Just nu sitter jag här med en underbar liten varlese i knät. Fick träffa tre små kaninflickor idag, och alla är ju såklart hur söta som helst, men jag blev lite kär i just den här:

Och ni kan ju inte klandra mig.. Hur underbart söt är inte denna lilla flicka? Farferis Carpe Diem heter hon, men vet inte än vad jag ska kalla henne. Frågan just nu är om Arwen kommer ge sig någon gång så att jag kan ha dom tillsammans i buren, för han blev nämligen väldigt.. exalterad, utav den här lilla sötnosen. Hon är dock inte könsmogen ännu, så bebisar blir det inte men vill ju inte skrämma livet ur den stackarn ♥ Och Arwen, som varit "min lilla bebis", blev plötsligt en jättebebis! Haha :)

Postat av: Mamma

Oj så söt hon är! =)

Svar: Visst är hon! :D
Anna

2013-01-13 @ 20:26:01
Postat av: Frida

Åh hon är fantastiskt söt och väldigt lurvig på magen. Vart har du han/henne nu om dem inte kan vara tillsammans? Hoppas dem kan trivas ihop :D

Svar: Helt underbar är hon! :) Hon fick åka tillbaka till sin mamma igår kväll för Arwen lät henne inte vara, så hon får vara där tills han är "fixad".
Anna

2013-01-14 @ 01:07:50
Postat av: Frida

Okej men härligt att hon ni båda gillade henne, när får hon komma tillbaka? :)

Svar: Så fort han är kastrerad :)
Anna

2013-01-14 @ 16:11:09
Postat av: Frida

Spännande, har du några planer på när det ska bli?

Svar: Så fort jag hittat någon som gör det, ska höra mig för lite :) vill ju ha lilltjejen nuuuu så får se till att ordna det snart!
Anna

2013-01-15 @ 18:14:16
Postat av: Frida

Ja jag förstår, innan hon växt till sig och blivit stor.

2013-01-16 @ 20:10:02
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: