I can't speak your name from these lips

Kom hem från jobbet för en stund sedan och hittade ett paket i brevlådan, innehållande det här:
Ja, en HDMI-kabel. Vad hände med den andra? Ni kan säkert lista ut att den här hände med den andra:
Det är inte direkt den första kabeln han tuggar på, men dom brukar fungera ändå och med lite eltejp på så håller dom ihop också. Denna däremot la av direkt, så det är bara tacka och ta emot för sådant som tillhör att ha gnagare hemma.
Den här gången köpte jag på Tradera istället, lite billigare och lite lättare. Hoppas att jag får ha den här i fred mer än 2-3 dagar i alla fall. Fick dessutom Tuttifrutti-kulor på köpet, tackar så mycket! :)
 
Ena i-landsproblemet löst och nu till nästa. Jag är hungrig och har ingenting att äta hemma (ingen som har handlat åt mig, taskigt va?) så jag får visst ge mig ut och åka lite mer buss idag.. Jippi!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: