I don't know what to do - you're everywhere I turn and everywhere I go

Jag har nu gjort i ordning Arwens transportbur, bäddat med halm och ställt vid dörren för att inte glömma att ta med mig den i morgon. För i morgon, efter jobbet, ska jag få titta på kaninbebisar och förmodligen (om jag vill, och hur ska jag kunna låta bli?) så kommer en liten flicka att få följa med mig hem på prov. Så om Arwen samtycker, så kommer han antagligen att få en liten kompis :) Ska bli så kul och jag hoppas att det går bra!
Bild lånad från Mikaela.
Så söta så jag tror jag dör! ♥
 

Postat av: Frida

Åh vad kul, blir många bebisar sen då?! ;)
Åh den vita var ju sötast, ser ut som den har mustasch :D

Svar: Hehe, nej bebisen är inte könsmogen än och ska jag ha en så får jag ju kastrera Arwen :)Jag tycker det ser ut som hon har en rosett på nosen, men hon är såld. Det blir nån utav dom mer brunaktiga isf :)
Anna

2013-01-12 @ 18:33:55
Postat av: Frida

Nej men det förstod jag :P Okej men du kan ha henne på prov utan att det ska vara problem? Hehe ja när du säger det så ja :) Synd ta den lilla med svart nos då :D

2013-01-13 @ 16:12:17
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: