I know it's easier said than done, but I'm saying f your love!

Jag åkte iväg till Torp förut för att jag inte orkade vara hemma och vänta på att någon skulle komma. Shoppade lite dekorationsstenar och grejer på Panduro, ska bling-bling:a mitt mobilskal lite tänkte jag :)
 
Kom hem efter två timmar ungefär, och precis samtidigt kom dom med radongrejerna, så nu är det färdigt. Fick ett nytt filter i spisfläkten - för att jag inte rengjort det, haha.. Och det jag täppt igen ventilationen ovanför fönstret med hade jag tagit bort innan, för dom hade ju gjort det annars i vilket fall, men fryser jag ihjäl får jag väl höra av mig.
 
Dom hängde en mätare i vardagsrummet och en i sovalkoven, mycket tjusigt :) 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: