I let you in on a dirty secret, I just wanna be loved

Sitter här och surfar runt lite på nätet, men mitt Internet är så segt just nu så jag blir alldeles matt. När det där fibernätverket som dom borrade in i huvudet på mig (lät det som) för ett tag sedan är färdigt får det vara slut med det här kassa mobila bredbandet! Kosta vad det kosta vill, ungefär..

Har i alla fall bokat en tid för kastrering av Arwen idag, så snart blir dom två och inga fler! ♥

Mina två små bebisar, så lika varandra och så söta båda två ♥

Postat av: Frida

Åh vad kul :D
Hon är något lurvigare än lill-pojken :D

Svar: Ja, hon är född ute så hon har lite tjockare päls :) men hon var också lite blöt när bilden togs.
Anna

2013-01-21 @ 21:29:34
Postat av: Frida

Aha okej, men du ska inte fortsätta att ha henne ute då?

Svar: Nej hon får vara inne med mig och Arwen :)
Anna

2013-01-22 @ 17:03:36
Postat av: Frida

Mysigt :)

2013-01-23 @ 16:04:29
Postat av: Mikaela

Så fina dem blir ihop <3
Hon är pigg och alert! Så du får å göra :)

2013-01-23 @ 23:40:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: