I'm always gonna wanna blow your mind

Jag satt i morse (eller i förmiddags, om man ska vara sådan) i lugnan ro och tittade på tv, iklädd morgonrock och mina mystofflor (en kopp kaffe skulle passa bra in i den här "historien", kanske ska ge efter för alla påtryckningar snart?) när det ringde på min dörr. Gissa om jag blev förvånad när det stod en polis där? Ja, en aning..
Det var dock inte mig dom letade efter, utan någon annan som var saknad. Den saknade kom däremot hem medan jag stod och pratade med polisen - problem solved! Lite drama sådär en söndagförmiddag.. Ja, varför inte?
 
Och på tal om förvånad så vaknade jag tidigt igår morse och tänkte "oj vad starkt solen skiner!".. Men jag plockade ju som sagt ner julgrejerna häromdagen, och bytte ut elljusstakarna mot mina vanliga myslampor. Glödlampan (eller vad det nu heter nu för tiden, jag är för gammal för att lära mig såna nya grejer..) hade gått sönder i den till sovalkoven, och det enda jag hade hemma var en 35 watts-lampa, och.. Den lös ungefär lika starkt som solen, kändes det som på morgonen i alla fall.
Och ja, jag har lampor som tänder sig vid 5-tiden på morgonen för att jag gillar att vakna till ljus när jag ska upp och jobba.. That's me! :)

Postat av: Frida

Haha inte var dag man får besök av en polis :) Var han snygg? :P

Svar: Nej han var gammal :P
Anna

2013-01-07 @ 16:08:32
Postat av: Frida

Attans, vilken otur! :P

2013-01-07 @ 17:41:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: