Is it me, or is it getting hot in here?

Hej och hå! Nu har jag kommit igång lite efter att ha däckat i soffan. Var lite förvirrad där ett tag när jag vaknade till och trodde det var arbetsmobilen jag hade i handen. Hade ju inte varit så bra om jag hade med den hem :)
 
Jag sitter och letar efter fullversionen av Birthday cake, är lite besatt av den just nu och just det att den egentligen inte "finns" gör det ännu värre. Såg en intervju häromdagen (här) med några producenter som varit inblandade i den här låten, och det är precis som dom säger; Varför i hela friden gör man en så bra låt och bara släpper en liten del av den?
Den måste finnas någonstans förutom på YouTube, och om inte så sätt 18-årsgräns på den, om det nu är den "icke barnvänliga" biten (med andra ord hela låten) som är problemet, and give it to me!
Källa

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: