It's time to make my move, you only get one shot

Så duktig jag har varit idag! Har städat, och till och med bytt gardiner och plockat ner julgrejerna. "För tidigit", jag vet, men jag bryr mig inte. Tycker det är mysigt med julen men när det är över så är det över och då ska den ut! :) Och dessutom är det vår nu (jo, vi låtsas i alla fall det - snön är borta!)
 
Har väntat hela dagen på att telefonen ska ringa. Har nämligen beställt en ny tv som ska komma idag, (enligt leveransvillkoren) och jag valde hemkörning så dom ska ringa innan dom leverar den. Men när? Jag kan se när jag spårar den att den varit i Uddevalla sen i morse, så kom hit med den bara! Orkar inte vänta hela helgen ju...
Tjockis-tv:n ska ut!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: