Kan inte hjälpa det, jag saknar dig ändå

Hemma från jobbet och uppkrupen i soffan. Det är så kallt ute nu att jag nästan tycker det är varmt här inne för en gångs skull. Det är ju nästan 15 minus ute, lite onödigt kallt faktiskt. Räcker med sisådär 20 plus :) Men jag ska ta och köpa mig en termometer så jag själv kan mäta temperaturen "mitt i rummet" där det sägs vara så varmt som det ska vara, tror dom hittar på bara. Är väl ca. 15-16 plus vid fönstret och det kan ju inte vara meningen att man ska behöva sitta mitt i rummet hela tiden för att inte frysa ihjäl. Vill ha vår nuuu! 
 
I morgon är det ledig dag och sen är det jobbhelg igen, dagarna bara springer förbi! Känns som en tråkig dag att vara ledig, dagen före löning. What to do?
Myspys härom kvällen, var tvungen att prova och se hur fint det blev..
Ja, jag var på loppis i måndags.. :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: