Mig får man bjuda och truga, här är jag bra på nåt vis

Så har man varit sådär duktig igen och städat, tvättat och lagat mat. Har också byggt väggar av kartong och tryckt in ett gammalt linne som jag hittade längst in i garderoben i ventilationsgrejen ovanför fönstret... Haha.
 
Arwen ska hela tiden hålla på och klättra på hösäckar och grejer och försöka ta sig upp på fönsterbrädan bl.a, vilket är lite tröttsamt. Det var lite roligt dock när lillbebisen var här och hon gjorde precis samma sak när jag släppte henne en stund.. Förutom att hon inte nådde upp till fönsterbrädan och att hon var så liten så hon gled ner mellan säckarna, men jag misstänker att det blir ännu värre när dom är två stycken. Så, i ett försök att hålla Arwen, till en början, och sedan båda två, borta därifrån så har jag byggt väggar :) 
Det åsterstår att se hur länge det får vara kvar, Arwen är lite tjurig över detta :)
Ska klippa till det så det blir lite snyggare sen, tänkte bara se ifall det fungerar först och några grader varmare har det nog blivit :)

Postat av: Frida

Hihi vad fint du byggt, förstår om han är lite bitter men det kommer gå över när han får sin söta brud :D

2013-01-21 @ 21:37:02
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: