Nothing can keep us from falling

Jaha då var det 2013, blev väl inte det optimala nyårsfirandet för mig eftersom jag skulle upp och jobba idag, men "skålade" över telefon med dom där hemma och hade ett mysigt samtal ♥
 
Kändes som att hela dagen igår var en sammanfattning av 2012, med tanke på vädret.. Regn, regn, regn! Idag har det dock varit betydligt bättre, solen har till och med tittat fram en stund, så vi kan ju hoppas att det var en försmak av det kommande året :)
 
Tänkte skriva några ord om julafton, men är väl inte så jättemycket att skriva om egentligen. Hade en mysig dag och kväll med familjen inklusive mormor, med god julmat, lagom mycket julgodis (för en gångs skull) och julklappsutdelande- och öppnande!
Jag hade visst varit lite för snäll förra året (konstigt att skriva så..), kan ju säga att det inte var lätt att få ner allting i väskan när det var dags att packa, men vill man så går det! Här är en bild på alla fina klapparna! :)
Rihanna-kudde (hur grymt?), en mysig hoodie, en kanske ännu mysigare filt med ärmar (sitter med den på mig just nu, helt underbar!), en smörgåsgrill, en "sjuksköterskeklocka", gåva från Unicef (ett skolpaket med 25 skrivböcker och pennor), en fin ljushållare, termomugg, duschcréme & bodylotion och en påse Twist (som låg i julstrumpan fastän jag är för "gammal" för det :) )
 
Tack alla inblandade ♥

Postat av: Frida

Kul att du gilla kudden :D

Ja men visst är filten fantastisk, använder den som morgonrock :D

Svar: Ja tack, den är jättefin! :)
Tycker den är lite lång som morgonrock men mysigt när man sitter med datorn :)
Anna

2013-01-01 @ 18:27:20
Postat av: Mamma

Tack själv gumman för en trevlig och glad jul med dig.

Svar: <3
Anna

2013-01-01 @ 21:24:15
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: