Now he's done, done, done and this love is no more for me

Idag när jag kom hem invigde jag min smörgåsgrill som jag fick i julklapp - inte dumt alls! :) Efter det hamnade jag väl i någon sorts matkoma och det var omöjligt att kämpa emot tröttheten, så jag la mig ner i soffan en stund för att sova. Satte larm och allt, för att det inte skulle bli mer än en kort power-nap, och la mig med mobilen i handen, men när jag vaknade en stund senare hade larmet ringt, jag hade fått sms och ett missat samtal. Känns som man är helt hjärndöd när man sover, haha..
 
Nu sitter jag och väntar på att mina andventsljus ska brinna ner. Rolig sysselsättning va? Ni vet mina fina ljus som jag gjorde i ordning med "glitterpenna"..
Jag vet inte vad det är för fel på dom, om det beror på glittret eller något annat, men brandlarmet går nästan varje gång jag tänder dom. Häromdagen började det tjuta säkert fem gånger bara under tiden jag satt och åt middag, lite irriterande faktiskt! Men nu ska jag vakta dom och se vad som händer :)
 
Hoppas att ni alla haft en bra start på det nya året! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: