Nu åker tjock-tv:n ut!

Den är här! Har väntat och väntat hela dagen på att den där telefonen ska ringa, vilket den gjorde till slut och en halvtimme senare var tv:n här :)
Jag ska ta bort plasten, snart... ;)
 
Tog mig väl ungefär två timmar bara att få ordning på kanalerna, men ordning blev det! Glad tjej! Nu ska bara den andra skiten ut, hur nu det ska gå till.. Får väl flirta med någon som kan hjälpa mig ;)

Postat av: I am Baam ♡ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳI

Vad härligt! och vad duktig av dig - jag hade aldrig pallat med att fixa sånt. :P För lite tålamod!

Svar: Det går om man vill! Tror jag, haha :)
Anna

2013-01-04 @ 23:51:43
URL: http://iambaam.blogg.sei
Postat av: Mamma

Vad kul. Vad fint det blev.

2013-01-05 @ 11:01:18
Postat av: Frida

Fin den var, var köpte du den?? Var den dyr?

Svar: Beställde från Netonnet.. Nej inte så farligt tycker jag :)
Anna

2013-01-05 @ 16:08:51
Postat av: Frida

Okej, den var jäkligt fin. Hoppas den är värd pengarna :D

Svar: Tack :)
Anna

2013-01-05 @ 16:39:55
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: