Pass the walls of fear and pride, to a place where love can't hide

Idag har vi ("vi" som i jag och Arwen) haft storstädning av kaninburen och kloklippning. Vi är så duktiga så :) Jag stängde in oss på toaletten när vi skulle klippa klorna så han inte skulle komma så långt om han lyckades smita ifrån mig, för annars springer han alltid in under sängen så fort han får chansen och stannar där i en halv evighet. Allt för att slippa :)
 
Jag fick förresten ett brev idag, från Uddevallahem, om att min lägenhet blivit utvald att vara med i en radonundersökning. (Har blivit "utvald" för att jag bor på bottenvåningen, och alla lägenheter med markkontakt ska undersökas.) Dom ska alltså hänga upp två mätdosor som ska mäta radonhalten under 2-3 månader. Det står även att dom ska kontrollera tilluftsventilerna och ventilationen, för dålig ventilation påverkar också radonhalten.
Lite ironiskt, eftersom jag precis "stängt" igen ovanför fönstret. Men får det inte vara så så får dom väl ordna det ordentligt så jag slipper frysa ihjäl :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: