That truth hurts, and those lies heal

Vid 11-tiden ringde dom från smådjurskliniken och sa att jag kunde komma och hämta Arwen, då var han färdig och hade vaknat. Kom hem med en jättetrött liten kille. Han är ju inte den som är still i onödan annars så det blev ju en väldig kontrast mellan vanliga Arwen och en nerdrogad Arwen.
 
Det stod på pappret jag fick med mig hem att jag skulle erbjuda mat och vatten direkt vid hemkomst, och att dom brukar föredra hö och grönsaker framför pellets när dom varit nersövda, så jag gav honom ett salladsblad. Han bet tag i bladet och där satt han, med huvudet i skålen och orkade nästan inte tugga, men äta skulle han. Tycker lite synd om honom och hoppas att han piggnar till snart ♥
Mysig är han i alla fall ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: