That's alright, because I like the way it hurts

Vad är det här? Känns ju som det är höst.. Det har skiftat mellan snö, regn och snöblandat regn hela dagen. Sämsta hittils det här året tror jag.. Dålig dag att åka buss också, dom är ju aldrig i tid oavsett väder, men det blir ju inte direkt bättre när det är halt och jäkligt. Jag säger då det, det är tur att man har musik tillgängligt var man än går. Jag skulle avlida om jag inte kunde stänga in mig i min egen värld i såna lägen!
 
Arwen verkar i alla fall må bra, när jag kom hem från jobbet hade han ätit upp alla grönsaker jag gav honom igår, så det verkar bra. Och han är på väg upp på fönsterbrädan nu så nu känner jag igen honom, haha ♥ 
 
Fick ett brev på posten idag, hade beställt en "motivations-kalender" från Din Bok Örebro. Varje månad är det en stor och två små bilder med motiverande texter, me like!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: