This ain't where you want me, I want you..

Idag hade jag förväntat mig att hitta en cd-skiva i brevlådan när jag kom hem, men tydligen inte.. Världens bästa Darin släpper nämligen nytt idag, och jag har förstås förhandsbokat albumet :) Kan väl visserligen stå ut med att vänta en dag till, för vi har ju väntat på det här jättelänge. Det skulle egentligen släppas i våras, men releasedatumet blev framflyttat till januari (förmodligen i samband med att det blev klart att han skulle delta i Så mycket bättre, för att få med dom låtarna på skivan - gissar jag) vilket kändes som en evighet då, men nu är vi där! Som tur är finns det på Spotify, lyssna in EXIT här! :)
Källa
 
Annars har jag inte gjort någonting idag, känns det som. Fast det har jag ju såklart.. Och i morgon kommer dom med dom där radongrejerna. Orkar inte med när det ska komma folk och greja med sånt där och speciellt inte när dom ger såna tider, mellan 10-15, hela dagen alltså.. Jag jobbar kväll så jag lär ju vara hemma när dom kommer, men funderar på att sticka iväg någonstans, måste ju ändå gå upp hyfsat tidigt för det. Men men, tänkte försöka undvika den inkommande stormen också, får se hur det går med det.

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: