Tough love

Jag hade väl egentligen tänkt göra något vettigt idag, men så satte jag på tv:n till frukost och där var det Tough Love Couples-maraton. En halv säsong, och resten kommer i morgon... Så det var den helgen det! Vet inte vad grejen med det är egentligen, men jag blir alltid helt fast när jag ser det. Det är väl av någon anledning väldigt fängslande att se på folks kärleksproblem.. :)
Källa
Fast jag har väl egentligen all anledning att sitta bänkad framför tv:n just nu, när jag har en ny och fin :) Men jag borde väl zappa som en galning nu när jag äntligen har en fungerande fjärrkontroll, haha..

Postat av: Frida

Har du gått och köpt dig en ny tv?

Svar: Japp :)
Anna

2013-01-05 @ 16:06:27
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: