Want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Jag skrev ju igår att jag varit och köpt en sån här..
.. för att kunna koppla datorn till tv:n, men att jag hade köpt fel. Det hade jag inte. Felet var att jag kopplade i sladden och förväntade sig att det skulle hända något av sig själv, vilket det inte gjorde. (Surprise?) Läste något jag inte riktigt förstod i bruksanvisningen och drog slutsatsen att det var fel sladd. Men efter lite guidning från en sida jag hittade på nätet, så var det ordnat! That's just how I do it! Haha :)

Så nu kan jag göra såhär:
Provade såklart med dvd:n från Rihannas Loud Tour, som var med i Unapologetic Deluxe Edition. Grymt! Jag förstår grejen med den där sladden nu, helt klart... :)

Postat av: Mamma

Vad duktig du är. =)

2013-01-09 @ 21:07:25
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: