You see her when you fall asleep, but never to touch and never to keep

Skulle skriva och berätta hur duktig jag var igår innan jobbet och åkte och köpte en sladd så jag kan koppla datorn till tv:n, och ja.. Det gjorde jag ju. Men köpte såklart fel sladd! That's just how I do it.. Får vara lite duktigare någon annan dag kanske :)
 
Lägger upp en låt istället. Ny musik, helt underbar! Något ni, enligt mig, absolut måste lyssna på! (And for your information.. De sista 35-40 sekunderna borde vara olagliga att inte ha hört!) Lite lagom heartbreaking sådär ♥
 
Let her go - Passenger

You only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go...

Postat av: Frida

Påminner lite om Chris Medinas låt, i alla fall i början.

Svar: Ja det tycker jag med, introt är väldigt likt men inte resten.
Anna

2013-01-09 @ 11:16:35
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: