I want you to be my........ Anything that I desire

Här var det dött i helgen! Känns som att jag bott på jobbet i fyra dagar så det är riktigt skönt att vara ledig idag. Jobbhelgen började sådär i fredags kväll med nästan en och en halv timmes övertid, kom inte hem förrän halv tolv och började 7 i lördags. Bytte till kväll på söndagen för att kunna få sovmorgon (en dåligt utnyttjad sådan..) och jobbade 13-22 så kvällen blev väldigt lång, och så började jag 7 igår igen... När jag kom hem igår var jag inte ens trött, utan bara slö och kände mig helt avtrubbad. Somnade dock som en stock när jag väl la mig för att sova :)
 
Har precis varit på och tjatat lite på Halebops support angående Spotify igen, har varit utan i en vecka nu och jag orkar inte mer! Verkar som att anledningen till att det inte hänt nåt är att snubben jag chattade med sjuk, så vad som hände med den där felanmälan kunde tydligen ingen annan svara på... Kom igen! 
 
Nu bli det frukost (ja, den här sovmorgonen var ju också välutnyttjad..) och sedan ska jag pyssla om mina griniga kaniner lite grann. Dom gräver alltid ner matskålen bland spån och halm i buren, och sedan när jag ska leta upp den blir dom jättesura och springer runt och morrar åt mig. Ja, det är ju inte jag som ska ha mat...
 
Och by the way! I förrgår (eller egentligen igår, eftersom det var efter 12-slaget) var det ett år sedan Rihanna! Och tre veckor kvar! ♥
 I love it, I love it, I love it! ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: