I'm terrified but I'm not leaving, know that I must pass this test

I morse när jag låg i sängen och njöt av veckans enda sovmorgon, insåg jag att jag inte kommer få sova förrän tidigast nästa fredag igen. Kommer börja tidigt fem dagar i rad nu (blir även så att jag får jobba tre helger i rad, det är straffet man får ta för att vara ledig en helg i augusti ;) ) sedan är jag ledig två dagar men inte för att vila för då är det Stockholm och Rihanna!
Kommer hem sent på kvällen, börjar tidigt på morgonen, jobbar två dagar och sedan är det fredag! Inte nog med att jag blir gammal då, utan då ska ju hela Uddevalla ha kalas för mig också! Skämt å sido, men det är Uddevallakalaset då och sedan ännu en jobbhelg. Har med andra ord två härliga, fullspäckade veckor att se fram emot! :)
 
Idag har jag i alla fall varit duktig och städat, om det nu är så "duktigt" när det var säkert en månad sedan sist... Inte för att jag är lat (jo, det är jag..) men det har bara känts så ovärt att göra det när jag visste att en flytt för kaninerna var på gång, eftersom det ändå hade blivit dammigt och smutsigt direkt när jag städat ur buren. Kändes i alla fall skönt att veta att en period på 1½ år med stopp i dammsugaren varje gång jag städat är slut! :)
Nu ska bara det här bort!
 
Har även haft lite ofrivillig spindelterapi idag när jag satt ute en stund. 
Exponeringsmetoden.. Satt med andra ord och tittade på det vidrigaste jag vet en lång stund. Fick först panik och tårarna började rinna, men jag satt kvar ändå och tillslut gick det över. Inte så att jag skulle kunna ta i äcklet, men ändå så att jag kunde sitta med den en meter ifrån mig utan att vara livrädd. Thumbs up for me! :) 

Postat av: Mamma

Vilken stor plats det blir nu när buren är borta.

Svar: Ja det kommer det bli! Jättestor skillnad bara att få bort allt skräp som stod bakom buren :)
Anna

2013-07-17 @ 09:12:36
Postat av: Frida

Lägg ut den på blocket eller något så kan du säkert få någon slant för den.
Duktigt av dig, lika bra att du vänjer dig med dem små spindlarna :D

Svar: Ska göra det, och även lite andra kaningrejer :)
Anna

2013-07-18 @ 20:08:46
Postat av: Frida

Bra hoppas du lur av med dem snabbt :) kram

2013-07-18 @ 21:34:45
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: