I know you want it in the worst way

Här går man runt hela dagen och tror att man är pigg, men så fort man kommit hem och landat i soffan är det som man får en stekpanna i huvudet så man stenslocknar.. Sov i soffan i 2-3 timmar och vaknade strax före 21, så nu lär jag inte somna än på några timmar. Är väl tur att jag är ledig i morgon :)
 
Har varit duktig nu i två dagar och cyklat till jobbet och än så länge går det bra! Går fort både dit och hem faktiskt, lite tyngre hem dock men målet är ju att jag så småningom ska orka trampa hela vägen hem :) Lite roligt är det, att hur jag än vänder och vrider på det så är buss det färdmedel som tar allra längst tid, och dessutom är tråkigast :P
 
I brist på annat lägger jag upp en bild på min fina Lucky Bamboo. Köpte den till påsk, för att jag tyckte den var rolig, nu har det börjat komma lite blad på den så nu är den ännu roligare :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: