We're young right now, we got it right now, so get up right now

Idag har det jobbats i ösregnet, men jag hade tur idag och fick glida runt i bil på landet så jag har haft det rätt så bra ändå med Rihannas Unapologetic på hög volym! Cykeln fick dock stanna hemma idag, eftersom jag hatar regn. Ute har den stått också sedan igår, eftersom en jättestor monsterspindel satt vid cykelrummet och vaktade dörren så jag inte vågade gå in...
  
Bjuder på lite musik från världens bästa, eftersom jag ändå inte har något bättre för mig! ♥
Something you wanted to do all your life
There's no more waiting, tonight is the night
And it can't be wrong, not if it feels this right
Turn it up, scream it loud!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: