When it comes to love I'm not trying to share

Och så var en kort arbetsdag över och jag har trampat mig hem från jobbet och landat i soffan. I söndags när jag cyklade hem lyckades jag med alla tre backar, idag ville jag bara dö men tänkte att om jag orkat en gång så kan jag göra det igen, och det gjorde jag. Vill fortfarande lägga mig i fosterställning på soffan och aldrig mer röra mig när jag kommer hem, men nu går det i alla fall över ganska fort. :)
 
Skriver detta mest för min egen skull, för att jag tycker det är roligt att kunna gå tillbaka och läsa sedan, men även också för att jag faktiskt är lite stolt över mig själv och tycker jag är duktig, med tanke på hur lat och bekväm av mig jag egentligen är ;)
 
Och på tal om ingenting, idag.. är det 40 dagar kvar till Rihanna! Helt sjukt vad jag längtar! Min tanke är att jag ska gifta mig med henne i sommar ;D Inte för att tjejer är min grej egentligen, men.. Det är ju Rihanna and I f*cking looove her! ♥
Källa 

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: