You say I'm the one you want, so come express it

Skrev ett inlägg igår, men mitt Internet la av mitt upp i allt och jag orkade inte bråka med det, så därför kommer det ett inlägg till större delen skrivet igår och lite påfyllt/redigerat idag :)

Måndagar sägs vara veckans tråkigaste dag, för att helgen är slut? Jag vet inte, men det kanske är därför det känns extra skönt att vara ledig på en måndag. Har alltid tyckt att det är det bästa att vara ledig måndag efter att man har jobbat helg, men känner nu att det faktiskt är lika skönt att vara ledig måndag efter ledig helg. Kunna sitta och slöa på söndagkväll utan att behöva tänka på egentligen någonting! :)
 
Har i alla fall haft en rolig helg tillsammans med trevligt folk, har bland annat hunnit vara ute med båda mina små kaniner! Har aldrig varit ute med båda två samtidigt, det känns lite riskabelt ifall att någon utav dom skulle bli rädd då det kan bli svårt att hålla reda på två stycken, men har man ett par hjälpande händer som håller i den ena så går det fint!
 
Det var roligt att se framför allt Sessan när båda var ute, hon är ganska rädd av sig men när Arwen var i närheten var hon mycket lugnare än vanligt, även om hon inte brydde sig så mycket om honom så märktes det på henne och hon vågade skutta runt och smaka lite på naturens godsaker. :) 
Blev inga jättebra bilder, men ändå! :)

Postat av: Frida

Vilket fint koppel hon har :D

2013-06-19 @ 20:38:04
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: