You're used to always getting what you want

Idag kändes lite som en sån dag man inte ens borde gått upp ur sängen. Har varit yr och mått illa, legat på soffan och knappt orkat röra mig.. Men så fort jag fått i mig lite mat (tackar den som kom på idén med hemkörning) och vatten/dricka så kände jag mig bättre så jag har väl förmodligen inte fått i mig tillräckligt mycket mat och vätska när jag var ute i värmen så länge igår.
 
Nu blev det till och med fint väder, så om jag orkar ska jag ta en liten sväng med cykeln sedan så jag i alla fall har provkört den innan jag tar den till jobbet i morgon :) Ska bli kul!
 
Bjuder på en bild över utsikten från "plattan" under solar-timmarna igår, helt underbart! Det här är nog det allra bästa med Uddevalla och det finns inget bättre än svensk sommar! :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: