Too late, I can't slow down

Här kommer min dag i bilder!
Städat hos de här små sötisarna ♥ Ja, bilden är ju från innan jag städade.. Som ni ser har dom varit lite lässugna :)

Skulle ta fram något till middag och det frysen hade att erbjuda var köttfärs. "Typ". Kände att det var väldigt tydligt där med hur mycket det var i påsen.. Vilka idéer man har ibland :)
Bakat knäckflarn innehållande vatten istället för mjölk. Hittar man inget recept med grejer som man har hemma, så får man skapa ett! Gott blev det i alla fall :)

Postat av: Frida

Vem är det som ligger överst, är det Sessan? Dem är så sjukt lika!
Men det är härligt att du är så exakt.
Ja men visst får man det, vad är det för recept på dem där läckerbitarna? Jag skulle dock behöva något recept på något man kan "baka" i mikron då jag inte har någon ugn :P

Svar: Ja det är Sessan som ligger överst :) Haha, eller hur!
Hittade det i kokboken faktiskt, för ovanlighetens skull :) kladdkaka kan man göra i micron, finns säkert massa annat med :)
Anna

2013-03-13 @ 18:21:33
Postat av: Frida

Tänk på att behandla andra så som du själv vill bli behandlad! ♥

2013-03-14 @ 21:21:17
Postat av: Frida

Åh har du något recept på det så får du gärna skicka :D

Svar: Bara att googla ju :)
Anna

2013-03-14 @ 21:23:22
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: