I love it when you talk that talk to me

Så var den här helgen slut med, blev en kort helg att bara jobba lördag och söndag men ändå alldeles lagom för jag tycker vi har slitit lite för mycket :P Regn och åska fick vi igår kväll också, det var inte alls roligt.. Regn på natten och sol på dagen, så ska det vara! Att dom aldrig lär sig :)
 
Tänkte bjuda på lite fina bilder på min lilla Sessa, hon är så söt med sitt lilla bebiskanin-ansikte så jag skulle vilja ha henne som kramdjur.. Too bad att hon inte är jätteförtjust i att bli kramad av mig! :)
Hon brukar gräva runt i buren och sedan sitter hon med hela huvudet fullt med spån och halm.. Här hann hon precis ruska av sig det värsta innan jag hann ta kort, men lika söt för det :) ♥

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: