I never thought I'd do it, what ever happened to me?

Då var en utav två arbetsdagar den här veckan avklarad, ibland har man det bra! Det är i stort sett sommarvärme ute nu med, vilket bara gör livet lite mer underbart! :)
 
Tänkte förut att jag skulle möblera om lite, eller ja.. Flytta på kaninburen i alla fall. Däremot var det mycket roligare att bara tänka på att göra det än att faktiskt göra det, och när jag lyckades gå in i vitrinskåpet med huvudet före var det inte alls roligt längre... Har inte bestämt mig än om det blev bra eller inte, om jag ska flytta tillbaka alltihop (fast i så fall ducka för skåpet..) eller låta det vara, men får känna in mig på det någon dag :) 
 
Här kommer i alla fall en bild från promenaden till staden igår, tillägnad min lilla mamma som är bosatt i Vinterland där inga vitsippshav växer! ♥

Postat av: Mamma

Tack söta du! =)

2013-05-16 @ 19:34:53
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: