I want it, I crave it.. I just can't get enough

Hade planer på att lägga mig tidigt igår kväll, men blev sittandes i soffan hela kvällen, helt fast i musikens värld.. Det är nog det bästa man kan göra när man har en kväll för sig själv, helt underbart att bara sitta och lyssna på musik! Igår kväll var det min Favorites by Rihanna-playlist som gick varm. Det bästa från den bästa, kan ju inte bli bättre :)
 
Och på tal om det så drömde jag i morse.. Om inte en mardröm så i alla fall så nära man kan komma. Det var 22 juli, jag var i Stockholm på väg mot Globen för att se min favorittjej, när jag kom på att jag glömt biljetterna hemma! Katastrof! Hann som tur var vakna innan paniken utbröt, saved by the bell!
Källa
Är ledig idag då alltså och funderade på vad jag ska hitta på, kom fram till att jag i alla fall inte ska sätta mig på en buss ut till Torp, eftersom Ikea öppnar där ute idag. Bara två år sent, eller vad blev det? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: