It's gonna be different tonight, the best time in your life

Eurovision song contest är igång alltså.. Sagt det förut och säger det igen, jag älskar att hata det och hatar att älska det. Ja, det är jättedåligt men jo, jag måste följa det slaviskt ändå. Tycker fortfarande att Euphoria är bäst men folk hävdar att den är "last years news", förstår inte alls..?
 
Något som störde mig jättemycket hela kvällen var att precis innan varje låt börjar, när namnet på låt och artist kommer upp i en liten ruta, spelas det upp ett ljud som låter precis som början på Rihannas Roc me out.. Så om dom första tio låtarna, innan jag fattade att det ljudet inte tillhörde låten som följde, tänkte jag "Rihanna wannabe!"
 
Så bara för det lägger jag upp just Roc me out, en utav de absolut bästa låtarna av min favorittjej! :) Så kan ni tänka på det, när ni tittar i morgon och på lördag (för ni tittar väl?) att det där ljudet som kommer precis i början på den här låten, innan hon sjunger "yeah", det har dom snott till ESC ;) 
I morgon kan det det dock inte bli annat än bra då världens bästa Darin ska vara med som mellanakt! Missa inte!

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: