Just submit to my every order

Känns som att jag har spenderat dagen med att flänga fram och tillbaka med buss, har handlat lite grejer till kaninerna, och lite grejer till mig själv såklart :)

 

Det konstigaste idag var nog när bussen var ca. 10 minuter sen (nej, just det var inte alls konstigt) och chauffören säger till mig, när jag kliver på, att bussen rullar vidare så ”håll i dig”. Jag blev helt paff.. Oftast så hinner man knappt kliva på innan dom gör en ryckig "gasa-bromsa-gasa-start" så man hinner tappa balansen flera gånger innan man satt sig, eller så drar dom på som bara den precis när man är på väg att sätta rumpan på sätet så att man dunsar ner. Så gör som ni brukar, tänkte jag..

 

Nu på kvällskvisten, efter att spenderat en stund i telefon med min kära familj, fick jag lust för en liten skogspromenad med Sessan. Eller skogspromenad.. Jo, man kan nog faktiskt kalla det så med tanke på min inte så nära ”relation” med skogen. Fick dock en allergichock så vi fick gå hem ganska snabbt igen.. Kändes mycket bättre så fort vi kommit ut ur ”skogen”, så den försöker uppenbarligen säga mig något. "Håll dig borta" tyckte jag träden viskade… 


Sessan hade nog roligt en liten stund i alla fall :)

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: