Let me know what you want and I'll find a way, some way..

Jag förstår inte vad det är med folk, här är det Eurovision och det enda folk pratar om är ishockey!? Precis som att det skulle vara något att se.. För er som inte tittade kan jag berätta att Darin var helt underbart jättebra! Tycker dock det är lite ironiskt när mellanakten är bättre än de tävlande bidragen, men han bjöd i alla fall Europa på lite riktig musik! Blev lite varm i hjärtat och stolt över våran svenska stjärna ♥
 
Check it out! 


Idag har det jobbats, kom hem vid tjugo över två och gick ut och satte mig med en kopp kaffe och en bok. Solen hade visserligen redan passerat min uteplats då, men det var ändå lagom varmt i skuggan och väldigt skönt! Plockade in lite maskrosblad till mina små kaniner, och sedan blev det en tupplur på soffan och jag känner att dagen har varit rätt så soft :) Gött eftersom mitt huvud har lite ont efter gårdagens krock med vitrinskåpet..

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: