Let's not make things complicated

Sovit gott med lampan tänd i natt, bara ifall att äckelspindlarna hade tänkt våldgästa mina drömmar. Det värsta jag såg när jag vaknade var en mygga på väggen :)
 
Strax är det dags för jobb, men jag måste bara göra det här.. Lilla, söta Erik "Uddevallas stolthet" Segerstedt, som sjöng en fin låt med en fin tjej i Melodifestivalen, visst.. Jag tänkte inte på det först, men sedan jag började lyssna på texten tycker jag det är ganska roande och jag undrar om detta hade gått hem i Eurovision..? Kanske i kombination med Greklands bidrag, "Alcohol is free" ;)
 
Bara jag som är lättroad? 
Your body and mine, empty bottles of wine
And the memory that's chasing clues
...
Now we're sober, it's all over
Don't push your luck and ask if you could stay
There's nothing more I need, just go away
...
We could do this all again
We should enjoy it while we can
Call me whenever you feel alone
And I will take you home
But then you're on your own

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: