Relax, let me do it how I wanna

Hej på er! Har för en stund sedan vaknat till liv efter att ha legat i soffan i flera timmar och inte orkat röra mig. Trodde man skulle bli pigg av kaffe, men jag somnar alltid när jag druckit en kopp efter jobbet. I morgon är jag äntligen ledig, ska bli väldigt skönt :)
 
Sitter och funderar på att skaffa en cykel. Det skulle ju vara jätteroligt att bara kunna rulla ner för alla backar på morgonen när jag ska till jobbet, men frågan är om jag kommer att orka vara så hurtig att jag tar mig hem igen, upp för alla backar.. Skulle dock inte skada med lite motion, så jag får fundera vidare :) Och jag vill ha en cykel som är rosa! Vad förvånade ni blev nu.. :)
Källa
Som den här till exempel! Det skulle göra det hela mycket roligare! :)

Postat av: Frida

Åh den var jättefin, tycker absolut att du ska köpa den! Det är ju kul att cykla! :D

Svar: Men jättejobbigt när det går uppför :P
Anna

2013-05-28 @ 20:26:20
Postat av: Frida

Ja men se det som en utmaning och tänk vilka snygga lår du ska få sen, även rumpa ;)

Svar: Haha :)
Anna

2013-05-29 @ 13:24:58
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: