Who knew the course of this one drive injured us fatally

Jobbat och slitit idag.. Eller nja, har inte varit så slitsamt kanske, har rätt så roliga kollegor och det gör mycket :) Var däremot helt hundra på att jag var ledig i morgon, och har varit inställd på det hela veckan, men så var det inte alls såg jag. Vilken tur att jag råkade titta på schemat i förbifarten!
 
Skrev ju för ett par dagar sedan att jag varit och hämtat ett paket, men väntade på två till. Igår kväll när jag kom hem från jobbet låg det sista paketet i min brevlåda, och jag är helt överlycklig! Har nämligen klickat hem lite Rihanna-kläder från Ebay! :)
Loooooove it! ♥
 
Kan ju passa på att nämna det också när jag ändå håller på.. Idag är det 2 månader kvar! :D Det är ju helt sjukt vad fort tiden går! 

Postat av: Mamma

Puss & kram från din lilla mamma. <3

2013-05-22 @ 22:19:50
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: