You know you've got me where you want

Hej och hå! Nu är jag tillbaka, lite slutkörd men glad! Det blev ingen utgång i lördags men istället en filmkväll, inte helt fel det heller :)
 
Hade en ovanligt rolig kväll på jobbet igår, och en lite för lång dag på jobbet idag. Men jag ska inte klaga, tycker det mesta är ganska underhållande för tillfället, men det kanske bara är jag som är lättroad ;) Var i alla fall rätt slut när jag kom hem idag, så öppnar jag brevlådan och där ligger det ett "reklamblad" från Sverigedemokraterna... Rev sönder skiten och slängde det i papperskorgen utanför porten. Den smörjan kan dom få sprida någon annanstans, eller allra helst behålla för sig själv..
 
Och på tal om dumma saker. Fick ett brev häromdagen om en undersökning angående Uddevallahem, och det här var nog det dummaste jag sett på länge..
Är väl jättebra att tänka på miljön, men på vilket sätt är det bra för miljön att svara på Internet när jag redan sitter med en pappersenkät i handen som dom skickat ut i vilket fall? Tänk efter före, som man brukar säga ;)

Postat av: Mamma

De är ju lite roliga de där på ditt bostadsbolag. =)

2013-05-06 @ 18:53:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: