Gör ett försök..

Ger mig på ett försök att blogga i alla fall (ja, jag har svårt att bestämma mig) åtminstone någon dag i veckan. Jag saknar lite utbytet det ger att någon annan än jag själv läser det jag skriver, och jag vet ju i alla fall några där hemma är nyfikna på vad jag sysslar med här i regnskogen (den lever verkligen upp till det namnet just nu!)
Dessvärre går det inte lika smidigt i mobilen som på dator så därför kommer jag inte riktigt kunna få det att se ut som jag vill och som det brukar, och bilder tror jag inte det går ladda upp via mobilen (jag vet i alla fall inte hur) så det får bli som det blir, men det passar väl bra eftersom det är lite så det är i djungeln! :)

/Anna

Postat av: Mamma

Du är söt som tänker på mig. =) Kanske skaffar jag Instagram. Ska fundera lite bara.

2013-09-28 @ 19:13:20
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: